Μάθε τη διαδικασία επαλήθευσης πελάτη

Γιατί πρέπει να επικυρώσω τον λογαριασμό;

Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι είμαστε σε συμμόρφωση με τις αδειοδοτικές και νομικές μας απαιτήσεις και ότι έχουμε τεκμηριωμένες αποδείξεις από τους παίκτες μας σχετικά με την ηλικία τους, την ταυτότητα και τη διεύθυνσή τους. Αυτή η διαδικασία είναι γνωστή ως έλεγχοι ‘Know Your Customer (KYC).

Ως ρυθμιζόμενος διαχειριστής τυχερών παιχνιδιών, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλη η δραστηριότητα παιχνιδιού στο site μας:

  • Είναι δίκαιη και ασφαλής
  • Δεν συνδέεται με εγκληματική δραστηριότητα.
  • Συμβαδίζει με τα προφίλ των πελατών μας και την κατανόηση της δραστηριότητάς τους.

Η διαδικασία αυτή είναι παρόμοια με το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού και τη συλλογή πληροφοριών πελάτη για σκοπούς ταυτοποίησης και επαλήθευσης.

Χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικούς ελέγχους για να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητα και τις ηλικίες των παικτών. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να επικυρώσουμε το 100% των πελατών μας ηλεκτρονικά και σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να μας στείλεις έγγραφα KYC.

Ποια έγγραφα μπορώ να στείλω;
Αποδεικτικό ταυτότητας

Ως αποδεικτικό ταυτότητας, ένα από τα παρακάτω τρέχοντα και έγκυρα έγγραφα είναι αποδεκτά:

  • Διαβατήριο
  • Δίπλωμα οδήγησης μπροστά και πίσω όψη (δεν ισχύει στις άδειες .GR και .DE)
  • Εθνική ταυτότητα (μπροστά και πίσω όψη)

Αν δεν μπορείς να στείλεις τα παραπάνω, τα παρακάτω έγγραφα είναι επίσης αποδεκτά:

  • Κάρτα διαμονής (εμπρός και πίσω όψη)
  • Πιστοποιητικό γέννησης μαζί με έναν πρόσφατο λογαριασμό κοινής ωφέλειας, που να φαίνεται το ονοματεπώνυμό σου, η τρέχουσα διεύθυνσή σου και η ημερομηνία έκδοσης - όχι παλαιότερη από 3 μήνες).
  • Στρατιωτικό δελτίο ταυτότητας
  • CitizenCard ή PASS card™ (πρέπει να σταλεί μαζί με πιστοποιητικό γέννησης όπου να φαίνεται η αντιστοιχία των στοιχείων).
Αποδεικτικό διεύθυνσης

Ως έγγραφο αποδεικτικού διεύθυνσης, μπορείς να στείλεις ένα από τα παρακάτω:

  • Λογαριασμό κοινής ωφέλειας (αέριο, νερό, ηλεκτρικό ρεύμα, ίντερνετ, σταθερό ή λογαριασμό συνδρομητικής τηλεόρασης), όχι παλαιότερο των 3 μηνών
  • Δίπλωμα οδήγησης**
  • Ενημερωτικό τραπεζικού λογαριασμού (όχι παλαιότερο των τριών μηνών)
  • Ενημερωτικό πιστωτικής κάρτας (όχι παλαιότερο των τριών μηνών)
  • Συμβόλαιο ενοικίασης (με ημερομηνία και υπογραφή)
  • Επιστολή εργοδότη / μισθοδοσίας
  • Επιστολή από την εφορία ή από το κράτος
  • Πιστοποιητικό ασφάλειας κατοικίας ή αυτοκινήτου (όχι παλαιότερο από 12 μήνες)
  • Ουγγρική κάρτα διεύθυνσης για παίκτες που κατοικούν στην Ουγγαρία.
  • Οι ακόλουθες χώρες αποδέχονται την Propiska:
    • Ρωσία
    • Λευκορωσία
    • Ουκρανία
    • Ουζμπεκιστάν
    • Αρμενία

**(δεν είναι αποδεκτή για την Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, τη Λευκορωσία, τη Γερμανία, τη Γεωργία, Καζακστάν, Μολδαβία, Μογγολία, Ρωσία, Ουκρανία και το Ουζμπεκιστάν.)

Αν δεν έχεις κάποιο από αυτά τα έγγραφα, ρίξε μια ματιά στην παρακάτω λίστα με εναλλακτικά έγγραφα:

  • Οικονομική επιστολή (π.χ. εμπορική επιστολή πίστωσης, επιστολή μεταβιβάσιμων τραπεζικών πιστώσεων, επιστολή επένδυσης)
  • Επιστολή τοπικής αρχής
  • Επιστολή κρατικής υπηρεσίας
  • Επιστολή από οργανισμό κοινωνικής ασφάλισης
  • Λογαριασμό κινητού τηλεφώνου (των τελευταίων τριών μηνών)
  • Πιστοποιητικό κατοικίας (όχι παλαιότερο των τριών μηνών)
Έγγραφα κάρτας τράπεζας/πιστωτικής κάρτας

Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών μας για την προστασία της ασφάλειας των δεδομένων των πελατών μας και τη συνεχή δέσμευση συμμόρφωσης προς το Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), βεβαιώσου όταν υποβάλεις τα έγγραφα ότι:

  • Μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού(-ων) της κάρτας σου είναι ορατά. Όλα τα υπόλοιπα ψηφία πρέπει να προστατεύονται (κρυμμένα ή καλυμμένα) ή/και να μη μπορούν να διαβαστούν (1234 56***** 7777)
  • Μη στείλεις αντίγραφο της πίσω όψης της πιστωτικής/χρεωστικής σου κάρτας (ή καρτών).
  • Αν λαμβάνεις online ενημερωτικά τραπέζης:
    • Στείλε ένα στιγμιότυπο οθόνης του ενημερωτικού σου.
    • Βεβαιώσου ότι ο αριθμός της κάρτας καλύπτεται όπως αναφέρεται παραπάνω.
    • Η διεύθυνσή σου, το πλήρες όνομα και η ημερομηνία να είναι ορατά (εντός 3 μηνών).
    • Η φωτογραφία πρέπει να δείχνει ολόκληρη την οθόνη της συσκευής και το URL (τη διεύθυνση web της σελίδας).
  • Αν οι αριθμοί πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας δεν εμφανίζονται στο ενημερωτικό τραπέζης σου, πρέπει να μας στείλεις ένα δείγμα που να δείχνει τις πιο πρόσφατες συναλλαγές στον λογαριασμό χρήστη σου.

** Δεν μπορούμε να δεχτούμε ενημερωτικά τραπέζης από online τράπεζες όπως οι Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd κ.λπ., ως έγκυρα αποδεικτικά διεύθυνσης.

Τι αναμένεται όταν στέλνω έγγραφα KYC;

Για τα έγγραφα ταυτοποίησης, θα πρέπει να είναι ορατά τα εξής:

  • Το πλήρες ονοματεπώνυμό σου
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Ημερομηνία έκδοσης ή ημερομηνία λήξης
  • Οι 4 γωνίες του εγγράφου
  • Υπογραφή

Για τα έγγραφα αποδεικτικού διεύθυνσης, θα πρέπει να είναι ορατά τα εξής:

  • Το πλήρες ονοματεπώνυμό σου
  • Η τρέχουσα διεύθυνσή σου
  • Την ημερομηνία έκδοσης (όχι παλαιότερο των τριών μηνών)
Παράδειγμα αποδεκτών εγγράφων
Έγγραφο ταυτότητας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα πρόσωπα στις εικόνες είναι θολά για σκοπούς προστασίας δεδομένων. Αυτές οι εικόνες είναι απλώς παραδείγματα. Βεβαιώσου ότι βλέπουμε καθαρά το πρόσωπό σου στα αντίγραφα.

Παράδειγμα ταυτότητας FRΠαράδειγμα 1 ταυτότητας FR

Παράδειγμα ταυτότητας ITΠαράδειγμα 1 ταυτότητας ΙΤ

Παράδειγμα ταυτότητας UAΠαράδειγμα 1 ταυτότητας UA

Δίπλωμα οδήγησης

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα πρόσωπα στις εικόνες είναι θολά για σκοπούς προστασίας δεδομένων. Αυτές οι εικόνες είναι απλώς παραδείγματα. Βεβαιώσου ότι βλέπουμε καθαρά το πρόσωπό σου στα αντίγραφα.

Παράδειγμα διπλώματος οδήγησης FRΠαράδειγμα 1 διπλώματος οδήγησης FR

Παράδειγμα 1 διπλώματος οδήγησης ROΠαράδειγμα 1 διπλώματος οδήγησης RO

Παράδειγμα διπλώματος οδήγησης UAΠαράδειγμα 1 διπλώματος οδήγησης UA

Διαβατήριο

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα πρόσωπα στις εικόνες είναι θολά για σκοπούς προστασίας δεδομένων. Αυτές οι εικόνες είναι απλώς παραδείγματα. Βεβαιώσου ότι βλέπουμε καθαρά το πρόσωπό σου στα αντίγραφα.


Παράδειγμα διαβατηρίου UAΠαράδειγμα διαβατηρίου CA

Παράδειγμα μη αποδεκτών εγγράφων
  • Οι εικόνες και το κείμενο πρέπει να είναι ευανάγνωστα, σαφή και να έχουν καλή ανάλυση.

Θολή ταυτότητα IT

Φωτοαντίγραφα

  • Δεν δεχόμαστε φωτοαντίγραφα εικόνων.

παράδειγμα φωτοαντίγραφου

Περικομμένο

  • Οι 4 γωνίες του εγγράφου πρέπει να είναι ορατές, συμπεριλαμβανομένου του κωδικού MRZ ή του μοναδικού αριθμού εγγράφου.

Παράδειγμα περικομμένου διαβατηρίου

Δυσανάγνωστες/κρυμμένες πληροφορίες

  • Σημαντικά μέρη του εγγράφου (π.χ. ημερομηνία γέννησης ή μοναδικός αριθμός εγγράφου) πρέπει να είναι ορατά για την επιβεβαίωση της αυθεντικότητας.

Παράδειγμα κρυμμένων πληροφοριών

Ποιες είναι οι υποστηριζόμενες μορφές εγγράφων που γίνονται αποδεκτές;

Δεχόμαστε τα εξής:

  • Σκαναρισμένα αντίγραφα
  • Ψηφιακές φωτογραφίες του πρωτότυπου εγγράφου (εάν η εικόνα είναι καθαρή)
  • Στιγμιότυπα οθόνης όπως αναφέρεται παραπάνω
  • Οι φωτογραφίες/εικόνες πρέπει να είναι ευανάγνωστες και καθαρές
  • Οι εικόνες πρέπει να είναι έγχρωμες
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg

Πώς μπορώ να ανεβάσω τα έγγραφά μου;

Μπορείς να ανεβάσεις τα έγγραφά σου μέσω του λογισμικού μας, της εφαρμογής για κινητά ή του site.

Για να τα ανεβάσεις μέσω της ιστοσελίδας μας ή της κινητής συσκευής μας:

αποστολή εγγράφων

Για να αποστείλεις μέσω λογισμικού, συνδέσου στον λογαριασμό σου και πήγαινε:

  • Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη
  • Κατηγορία: Ασφάλεια και επαλήθευση λογαριασμού
  • Υποκατηγορία: Επαλήθευσέ με

Για να παρακολουθήσεις ένα βίντεο με οδηγίες (μόνο στα Αγγλικά) για την αποστολή των εγγράφων σου, απλώς πάτησε το κουμπί αναπαραγωγής.

Desktop:

Κινητό:

Γιατί μου ζητήθηκε να στείλω περισσότερα έγγραφα;

Περιστασιακά, μπορεί να ζητήσουμε περισσότερα έγγραφα για να ικανοποιήσουμε τις ρυθμιστικές υποχρεώσεις μας ή οποιαδήποτε επαλήθευση για προχωρημένους βάσει της δραστηριότητάς σου. Πρέπει να κατανοούμε τους πελάτες μας και τη δραστηριότητά τους ώστε να σε κρατάμε ασφαλή (και εμάς) παίζοντας στα site μας.

Δεν θα χρειαστεί να περάσουν όλοι οι πελάτες μέσω αυτής της διαδικασίας αλλά αν πρέπει να την περάσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου ζητώντας τα απαραίτητα έγγραφα.

Βεβαιώσου ότι η τρέχουσα διεύθυνση email σου είναι ενημερωμένη, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να επηρεάσει τη δυνατότητά σου να παίξεις.

Ποια είναι η πηγή πλούτου (SOW) και γιατί είναι αυτό σημαντικό;

Η πηγή πλούτου περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο ένας πελάτης ή η οικογένειά του απέκτησε τον συνολικό πλούτο του. Για παράδειγμα, θα πρέπει να εξετάσουμε τις δραστηριότητες που δημιουργούν ή συμβάλλουν στην οικονομική συσσώρευση του παίκτη και στα άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Παραδείγματα πηγών πλούτου:

  • Κληρονομία
  • Επενδύσεις
  • Ιδιοκτησία επιχείρησης
  • Απασχόληση

Αυτή η διαδικασία μας βοηθά να αποτρέψουμε τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες στο site μας και να προστατεύσουμε τους παίκτες από πλευράς υπεύθυνου παιχνιδιού.

Ποια έγγραφα χρειάζεσαι για την πηγή πλούτου;

Μην ανησυχείς, θα σου ζητήσουμε μόνο έγγραφα συγκεκριμένα ως προς το ποντάρισμα σου. Τα δικαιολογητικά για την επαλήθευση του πλούτου μπορούν να περιλαμβάνουν ένα από τα ακόλουθα:

  • Απόδειξη μισθοδοσίας (των τελευταίων 3 μηνών).
  • Υπογεγραμμένη επιστολή από τον εργοδότη σε επιστολόχαρτο της εταιρείας που επιβεβαιώνει τον μισθό, την ημερομηνία έναρξης της απασχόλησης και το επάγγελμα.
  • Ανάλυση τραπεζικού λογαριασμού που να δείχνει τις τελευταίες τρεις πληρωμές μισθών σου.
  • Ενημερωτικά επενδύσεων.
  • Αντίγραφο λογαριασμών, όπου ο πελάτης είναι αυτοαπασχολούμενος, που να φαίνεται ο μισθός και τα στοιχεία του πελάτη.
  • Επιστολή δικηγόρων που διαχειρίζονται την πώληση περιουσιακών στοιχείων ή επιχειρήσεων.
  • Άλλες σαφείς ενδείξεις σχετικά με τα κέρδη σου από πόκερ/τυχερά παιχνίδια (συμπεριλαμβανομένης της λοταρίας).
Τι είναι η πηγή πλούτου (SOF) και γιατί είναι αυτό σημαντικό;

Η πηγή κεφαλαίων περιγράφει την άμεση πηγή κεφαλαίων ενός πελάτη, π.χ. τη μέθοδο κατάθεσης που χρησιμοποιείται για την πίστωση του λογαριασμού των παικτών.

Στο πλαίσιο της αδειοδότησης και των νομικών υποχρεώσεών μας, είμαστε υποχρεωμένοι να λαμβάνουμε συγκεκριμένες πληροφορίες από τους παίκτες μας για να διεξάγουμε τους εσωτερικούς ελέγχους ασφαλείας μας.

Σε όλες τις περιπτώσεις, ανεξάρτητα από την τοποθεσία σου, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι:

  • Το σωστό άτομο χρησιμοποιεί τον λογαριασμό.
  • Προστατεύουμε τους παίκτες μας από απάτες ή ότι συνδέονται με παράνομες δραστηριότητες.
  • Οι παίκτες μας μπορούν να παίξουν στο site μας με τρόπο που δεν βλάπτει την προσωπική και οικονομική ευημερία τους.
  • Ενεργούμε σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς στις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε.

Έγγραφα για την επαλήθευση της πηγής κεφαλαίων
  • Κάρτα τράπεζας
  • Λογαριασμός e-wallet
  • Προ-πληρωμένο κουπόνι
  • Τραπεζική μεταφορά
  • Μεταφορές από παίκτη σε παίκτη (οι μεταφορές μεταξύ παικτών δεν είναι διαθέσιμες σε όλες τις άδειες).

Τι συμβαίνει αν δεν στείλω έγγραφα;

Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου ή αν δεν μπορείς να στείλεις τα απαιτούμενα έγγραφα, ίσως χρειαστεί να περιορίσουμε τον λογαριασμό σου μέχρι να λάβουμε αυτές τις πληροφορίες.

Αποθηκεύονται με ασφάλεια τα έγγραφα και οι πληροφορίες μου;

Λαμβάνουμε όλες τις προφυλάξεις για την προστασία του απορρήτου της ταυτότητας των παικτών μας καθώς και κάθε άλλη πληροφορία που μπορεί να έχουμε συλλέξει.

Έχουμε θέσει εσωτερικούς περιορισμούς για την ασφάλεια των πληροφοριών σου.

Κανένας δεν έχει πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες εκτός από τον ίδιο τον παίκτη ή όπως περιγράφεται στην Πολιτική Απορρήτου μας που μπορείς να βρεις στον ιστότοπό μας.

Όλοι οι υπάλληλοί μας πρέπει να συμμορφωθούν με αυτήν την Πολιτική Απορρήτου και να διατηρήσουν εμπιστευτικές τις πληροφορίες των παικτών μας. Η υποχρέωση αυτή ισχύει και μετά την αποχώρηση των υπαλλήλων από τον οργανισμό μας. Επενδύουμε στην πιο πρόσφατη τεχνολογία αρχιτεκτονικής ασφαλείας για την προστασία των δεδομένων που διατηρούμε.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία