Δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου - Κλειστός/αποκλεισμένος/περιορισμένος λογαριασμός

Όταν προσπαθείς να συνδεθείς ή να καταθέσεις και να παίξεις, ενδέχεται να λάβεις ένα μήνυμα σφάλματος που αναφέρει ότι ο λογαριασμός σου έχει κλείσει, αποκλειστεί ή περιοριστεί. Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή μία από τις ομάδες μας ή τα αυτόματα συστήματα απαιτούν κάτι από εσένα για να σου επιτρέπουν να παίζεις με ασφάλεια.

Γιατί έχει περιοριστεί ο λογαριασμός μου;

Πιθανοί λόγοι περιλαμβάνουν:

  • Ζητήσαμε έγγραφα από εσένα και δεν τα έχουμε λάβει ακόμα.
  • Δεν επαλήθευσες εγκαίρως τον λογαριασμό σου.
  • Παρατηρήσαμε ότι δημιούργησες περισσότερους από έναν λογαριασμούς.
  • Ζήτησες να κλείσει ο λογαριασμός σου στο παρελθόν.
  • Τον κλείσαμε για να συμμορφωθούμε με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις.
  • Έχουμε περιορίσει τον λογαριασμό για λόγους ασφαλείας.
  • Πρέπει να ζητήσουμε περισσότερα έγγραφα από εσένα για να επαληθεύσουμε τα κεφάλαιά σου ή να συμμορφωθούμε με τους νόμους κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Πώς μπορώ να ανεβάσω τα έγγραφά μου;

Ρίξε μια ματιά σε αυτή τη σελίδα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ζητούμε έγγραφα και πώς να τα ανεβάσεις με ασφάλεια.

Τι γίνεται αν έχω πάνω από έναν λογαριασμό;

Δεν επιτρέπουμε πάνω από έναν λογαριασμό ανά παίκτη ανά άδεια. Αυτό συμβαδίζει με την πολιτική μας σχετικά με τους διπλούς λογαριασμούς. Ρίξε μια ματιά στους όρους χρήσης μας για περισσότερες πληροφορίες. Αν έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις περισσότερους από έναν λογαριασμούς, επικοινώνησε μαζί μας και ενημέρωσέ μας.

Πώς ανακτώ πρόσβαση στον λογαριασμό μου;

Αν έχεις κλείσει τον λογαριασμό σου και θέλεις να τον ανοίξεις ξανά, επικοινώνησε μαζί μας και θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε.

Όταν μπλοκάρουμε ή περιορίζουμε τον λογαριασμό σου, σου στέλνουμε ένα email με τους λόγους για το κλείσιμο και τις οδηγίες. Έλεγξε την καταχωρημένη διεύθυνση e-mail σου για ένα μήνυμα που εξηγεί τι χρειαζόμαστε από εσένα. Στη συνέχεια, επικοινώνησε μαζί μας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Από οποιαδήποτε σελίδα στον ιστότοπό μας, επίλεξε 'Βοήθεια' στο επάνω μέρος.
  2. Επίλεξε το πράσινο κουμπί ‘Χρειάζεσαι βοήθεια’ κάτω δεξιά.
  3. Ακολούθησε τις οδηγίες για να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Εναλλακτικά, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας χρησιμοποιώντας την εφαρμογή για κινητά. Ακολούθησε τα εξής βήματα:

  • Λογαριασμός → Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Αν ο λογαριασμός σου είναι κλειστός ή περιορισμένος, μπορεί να μην μπορείς να συνδεθείς όταν ανοίξεις την εφαρμογή. Σε αυτή την περίπτωση, πάτησε πρώτα το 'X' στην επάνω δεξιά γωνία για να κλείσεις το αναδυόμενο παράθυρο σύνδεσης. Στη συνέχεια ακολούθησε τις παραπάνω οδηγίες για να φτάσεις στην ομάδα υποστήριξής μας.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία