pokercasino

Μηχανοκίνητος αθλητισμός - όπως αγώνες Φόρμουλα 1, Nascar/Indy/Cart και αγώνες μοτοσυκλέτας

Φόρμουλα 1

Όλα τα στοιχήματα του αγώνα διευθετούνται από την επίσημη κατάταξη της Federation Internationale de l'Automobile (FIA), τη διοργανώτρια αρχή του αθλήματος, κατά τη στιγμή απονομής των μεταλλίων.

Οι οδηγοί που έχουν ολοκληρώσει το 90% των γύρων θεωρούνται καταταγμένοι, σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη της FIA. Ωστόσο, όλοι οι οδηγοί λαμβάνουν μια κατάταξη, και για το σκοπό του στοιχήματος αγώνα και θέσης η κατάταξη αυτή θα ισχύει πάντα.

Κάθε οδηγός ο οποίος προσπαθεί να προκριθεί στον κανονικό αγώνα και δεν καταφέρει να το κάνει θα θεωρείται ότι έχει λάβει μέρος και τερμάτισε τελευταίος από τους οδηγούς που λαμβάνουν μέρος. Αν δυο ή περισσότεροι οδηγοί δεν καταφέρουν να προκριθούν, οι προκριματικοί χρόνοι γύρων τους θα καθορίσουν την τελική τους θέση στον αγώνα.

Η εκκίνηση του αγώνα θεωρείται ότι είναι το σήμα για την έναρξη του γύρου προθέρμανσης. Όλοι οι οδηγοί είναι in-play από εδώ και στο εξής.

Για στοίχημα race match/group, ο οδηγός που θα τερματίσει στην υψηλότερη θέση θα θεωρηθεί νικητής. Μεταγενέστεροι αποκλεισμοί/ποινές που δίνονται μετά την απονομή των μεταλλίων δε θα ληφθούν υπόψη. Στην περίπτωση που και οι δυο/όλοι οι οδηγοί αποτύχουν να ολοκληρώσουν έναν αγώνα, τα στοιχήματα αγώνα/γκρουπ θα διευθετούνται με βάση το επίσημο αποτέλεσμα της Φόρμουλα 1 την ώρα της απονομής των μεταλλίων. Από τη στιγμή που οι οδηγοί συμμετέχουν στον προκριματικό όλα τα στοιχήματα ισχύουν. Ισχύουν παρακρατήσεις non-runner, no-bet σύμφωνα με τον Κανόνα Tattersalls 4 (c).

Στοιχήματα στο Πρωτάθλημα Φόρμουλα Ένα και στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών θα διευθετηθούν σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα της FIA μετά την απονομή μεταλλίων στον τελευταίο αγώνα της σεζόν. Μεταγενέστεροι αποκλεισμοί/ποινές δε θα ληφθούν υπόψη. Οι τίτλοι Πρωταθλημάτων Οδηγών και Κατασκευαστών απονέμονται στον οδηγό και κατασκευαστή που σκοράρει τους περισσότερους πόντους κατά τη διάρκεια της σεζόν. Σε περίπτωση dead heat για μια θέση στο πρωτάθλημα, η θέση θα απονεμηθεί στον οδηγό ή τον κατασκευαστή με τον υψηλότερο αριθμό καλύτερων αποτελεσμάτων σε αγώνες.

Νικητής Συνολικών Προκριματικών

Τα προκριματικά αποτελούνται από τρεις συνεδρίες, όπου οι έξι πιο αργοί οδηγοί από κάθε μία από τις δυο πρώτες συνεδρίες θα φύγουν, αφήνοντας τους υπόλοιπους οδηγούς να διαγωνιστούν στη τρίτη συνεδρία για τις κορυφαίες θέσεις στο grid. Το στοίχημα σε προκριματικά θα διευθετηθεί ως ο ταχύτερος γύρος που καταγράφηκε κατά τη διάρκεια αυτής της τρίτης προκριματικής συνεδρίας. Οι επίσημοι χρόνοι όπως καταγράφεται από τη FIA θα ισχύουν για τη διευθέτηση των στοιχημάτων σε σχέση με προκριματικά, είτε στοιχήματα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ή αγώνων. Μεταγενέστερες ποινές ή υποβιβασμοί που επιβλήθηκαν δε θα ληφθούν υπόψη.

Πρώτος οδηγός που θα αποσυρθεί

Αυτό είναι ένα στοίχημα για το ποιος οδηγός θα είναι ο πρώτος που θα αποσυρθεί από τον αγώνα. Το στοίχημα ξεκινάει με το σήμα για την έναρξη του γύρου προθέρμανσης. Αν ένας οδηγός δεν εμφανιστεί στην πίστα για οποιοδήποτε μέρος του αγώνα, η επιλογή θα θεωρηθεί άκυρη για αυτή την αγορά. Η διευθέτηση στοιχημάτων θα καθορίζεται από τον αριθμό του γύρου στον οποίο αποσύρεται ένα αυτοκίνητο. Αν περισσότερα από ένα αυτοκίνητα αποσυρθούν στον ίδιο γύρο τότε ισχύουν οι κανόνες dead heat.

Πρώτο αυτοκίνητο που θα αποσυρθεί

Τα στοιχήματα είναι in play από τη στιγμή που θα ξεκινήσει ο γύρος προθέρμανσης. Η διευθέτηση στοιχημάτων θα καθορίζεται από τον αριθμό του γύρου στον οποίο αποσύρεται ένα αυτοκίνητο. Αν περισσότερα από ένα αυτοκίνητα αποσυρθούν στον ίδιο γύρο τότε ισχύουν οι κανόνες dead heat  . Οποιοσδήποτε οδηγός δεν εμφανιστεί στην πίστα για οποιοδήποτε μέρος του αγώνα δε θα μετράει προς τις διευθετήσεις στοιχημάτων.

Όχι καταταγμένος

Το στοίχημα ξεκινάει με το σήμα για την έναρξη του γύρου προθέρμανσης. Οι οδηγοί που έχουν ολοκληρώσει το 90% των γύρων θα θεωρηθούν καταταγμένοι, σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη της FIA. Οποιοσδήποτε οδηγός δεν εμφανιστεί στην πίστα για οποιοδήποτε μέρος του αγώνα θα θεωρηθεί άκυρος.

Για όλες τις αγορές A1 Grand Prix, τόσο για τον κυρίως αγώνα όσο και για τον αγώνα σπριντ, όλα τα στοιχήματα διευθετούνται σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη Α1 Grand Prix κατά τη στιγμή της απονομής των μεταλλίων για την αντίστοιχη κούρσα, με επακόλουθους αποκλεισμούς να αγνοούνται.

Προπορευόμενος Μετά Από 1 Γύρο

Νικητής θα θεωρείται ότι είναι ο οδηγός που προπορεύεται στην κούρσα καθώς διασχίζουν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού μετά από ένα καταταγμένο γύρο αγώνα (ο γύρος προθέρμανσης δεν περιλαμβάνεται). Σε περίπτωση που ένας γύρος δεν ολοκληρωθεί πλήρως τα στοιχήματα θα είναι άκυρα. Επιπλέον, αν ο αγώνας ξεκινήσει με αυτοκίνητο ασφαλείας τα στοιχήματα θα είναι άκυρα.

Θα υπάρξει περίοδος με αυτοκίνητο ασφαλείας στον Αγώνα;

Μια περίοδος με αυτοκίνητο ασφαλείας ορίζεται ως η ανάγκη για το αυτοκίνητο ασφαλείας να πηγαίνει μπροστά από το προπορευόμενο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια ενός καθορισμένου αγώνα. Στην περίπτωση που ο αγώνας ξεκινήσει με αυτοκίνητο ασφαλείας, όλα τα στοιχήματα σχετικά με την αγορά αυτοκινήτου ασφαλείας θα διευθετηθούν ως Ναι. Αν ο αγώνας τελειώσει κάτω από συνθήκες αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν είχε χρόνο να φτάσει μπροστά από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, αυτό το στοίχημα θα διευθετηθεί ως Ναι. Για αποφυγή αμφιβολιών, τα εικονικά αυτοκίνητα ασφαλείας δε μετρούν για τη διευθέτηση αυτής της αγοράς.

Ταχύτερος στα Δοκιμαστικά Ένα/Δυο/Τρία

Οι επίσημοι χρόνοι γύρων που καταγράφονται από τη FIA θα χρησιμοποιούνται για τη διευθέτηση. Τουλάχιστονένας οδηγός πρέπει να καταγράψει έναν χρόνο γύρου στη συγκεκριμένη φάση της προπόνησης για να ισχύουν τα στοιχήματα. Αν δεν καταγραφεί ένας χρόνος γύρου από κανέναν οδηγό, όλα τα στοιχήματα θα ακυρωθούν.

Στοίχημα Χάντικαπ

Το χάντικαπ κάθε οδηγού ισχύει για τον χρόνο αγώνα τους. Ο οδηγός με τον καλύτερο χρόνο αγώνα μετά την εφαρμογή του χάντικαπ θα θεωρείται νικητής. Ο προπορευόμενος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει 40 γύρους για να ισχύουν τα στοιχήματα, και τα στοιχήματα ισχύουν ανεξάρτητα από επιμέρους αποσύρσεις. Κάθε οδηγός που δε θα τελειώσει τον αγώνα, ή του οποίου η επίσημη κατάταξη είναι ένα γύρο ή παραπάνω πίσω από το νικητή, θα θεωρείται ηττημένος. Θα ισχύουν οι κανόνες dead heat.

Καλύτερος Αγώνα Μεταξύ των Υπολοίπων

Τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με το επίσημο αποτέλεσμα της FIA τη στιγμή απονομής των μεταλλίων. Τα στοιχήματα ισχύουν ανεξάρτητα από επιμέρους αποσύρσεις.

Να Εγκαταλείψει στον 1ο Γύρο

Κάθε οδηγός ο οποίος θεωρείται ότι δεν έχει ολοκληρώσει κανένα γύρο στην επίσημη κατάταξη αγώνα της FIA θα θεωρηθεί ως νικητής. Αν ένας οδηγός δεν είναι σε θέση να ξεκινήσει το γύρο προθέρμανσης, τότε τα στοιχήματα που αφορούν αυτό τον οδηγό θα θεωρηθούν άκυρα.

Προπορευόμενος Μετά Από Συγκεκριμένους Γύρους

Νικητής θεωρείται ο οδηγός που οδηγεί την κούρσα καθώς διασχίζουν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού μετά τον καθορισμένο γύρο αγώνα, σύμφωνα με το επίσημο γράφημα αγώνα από τη FIA. Σε περίπτωση που ο συγκεκριμένος αριθμός γύρων δεν ολοκληρωθεί πλήρως τα στοιχήματα θα είναι άκυρα.

Θέση Οδηγού στο Τέλος του 1ου Γύρου

Διάλεξε μια θέση για έναν οδηγό στο τέλος του πρώτου ολοκληρωμένου γύρου ενός συγκεκριμένου Γκραν Πρι, και η διευθέτηση θα βασίζεται στην καταγεγραμμένη θέση από τα επίσημα αποτελέσματα της FIA. Ο συγκεκριμένος οδηγός πρέπει να ξεκινήσει τον αγώνα για να ισχύουν τα στοιχήματα.

Να Τερματίσει τον Αγώνα σε Καλύτερη/Ίδια/Χειρότερη Θέση από τη Θέση Εκκίνησης

Η διευθέτηση θα βασίζεται στην τελική θέση του οδηγού στην επίσημη κατάταξη της FIA, κατά τη στιγμή της απονομής των μεταλλίων και της θέσης του οδηγού στο grid κατά την εκκίνηση του αγώνα. Για να λάβει θέση τερματισμού, ο οδηγός πρέπει να πάρει κατάταξη σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA. Κάθε στοίχημα σε έναν οδηγό ο οποίος αναφέρεται ότι έχει εγκαταλείψει σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη της FIA και δεν του έχει αποδοθεί μια θέση τερματισμού, θεωρείται χαμένο. Παρομοίως, οι οδηγοί που δεν ξεκινήσουν τον αγώνα από την προβλεπόμενη θέση τους στο grid, συμπεριλαμβανομένων των pit, θα θεωρούνται άκυροι.

Head To Head Ομάδας

H διευθέτηση θα έχει ως βάση την ομάδα με τους περισσότερους συνολικά πόντους στο τέλος ενός συγκεκριμένου αγώνα.

Χάντικαπ Οδηγών

Μετά την εφαρμογή του χάντικαπ, το αποτέλεσμα θα κριθεί από τον αριθμό βαθμών που θα συγκεντρώσουν οι δυο συγκεκριμένοι οδηγοί στη συγκεκριμένη κούρσα.

Στην περίπτωση όπου ο οδηγός αλλάξει ομάδες αγώνων κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ή ο οδηγός δεν αναφέρεται αρχικά στην είσοδό του στο πεδίο, όλα τα στοιχήματα που λαμβάνονται πριν από αυτές τις αλλαγές και λαμβάνονται υπόψη στο στοίχημα θα διευθετούνται εκ νέου στη σωστή τιμή, λαμβάνοντας υπόψη την αλλαγή ομάδας/αυτοκινήτου. Αυτό περιλαμβάνει όλες τις αγορές που προσφέρονται στη F1. Η απόφασή μας για το θέμα αυτό είναι οριστική.

Από το σχηματισμό της κάθε αγοράς αγώνα, τα στοιχήματα θεωρούνται non-driver no bet. Όλα τα στοιχήματα σε οδηγούς που δεν καταφέρνουν να λάβουν μέρος στον αγώνα για οποιονδήποτε λόγο πέρα από αποτυχία πρόκρισης, θεωρούνται άκυρα. Διατηρούμε το δικαίωμα να εφαρμόσουμε τον κανόνα 4 του Tattersall (c) για την επιστροφή πονταρισμάτων σε μη-οδηγούς.

Αγώνες Nascar/Indy Car/Cart

Σε στοιχήματα για την κατάκτηση του αγώνα το 'πεδίο' περιλαμβάνει κάθε οδηγό που δεν αναρτάται στις τιμές κατάκτησης του αγώνα. Όλοι οι οδηγοί που δεν καταφέρουν να προκριθούν στον αγώνα θα θεωρούνται μη συμμετέχοντες. Ο αγώνας πρέπει να διεξαχθεί εντός μιας εβδομάδας από την προγραμματισμένη ώρα του αγώνα για να υπάρξει δράση. Ο επίσημος νικητής του αγώνα NASCAR / INDY θα διευθετείται ως νικητής για τους σκοπούς του στοιχήματος, και αυτό περιλαμβάνει όλες τις κούρσες που έχουν σταματήσει πρόωρα.

Head To Ηead Οδηγών

Όλα τα head to head διευθετούνται με βάση το επίσημο αποτέλεσμα. Αν δεν ολοκληρώσει τον αγώνα, τότε ο άλλος θα θεωρηθεί νικητής. Αν κανένας από τους δύο οδηγούς δεν ολοκληρώσουν τον αγώνα, τότε ο αριθμός ολοκληρωμένων γύρων θα καθορίσει το νικητή. Αν και οι δυο οδηγεί δεν ολοκληρώσουν τον ίδιο γύρο, τότε η επίσημη κατάταξη όπως παρουσιάζεται από τη διοργανώτρια αρχή θα καθορίσει τη διευθέτηση. Και οι δυο οδηγοί πρέπει να ξεκινήσουν τον αγώνα για να ισχύουν τα στοιχήματα. Σε περίπτωση αντικατάστασης του οδηγού όλα τα στοιχήματα είναι άκυρα.

World Rally Championship (WRC)

Όλα τα στοιχήματα αγώνα διευθετούνται σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη του WRC κατά τη στιγμή απονομής των μεταλλίων, με επακόλουθους αποκλεισμούς να αγνοούνται.

Οι αγορές νικητή θα διευθετηθούν σε βάση ‘all-in or not’.

Moto GP/World Superbikes/British Superbikes/AMA Supercross

Νικητές

Οι αγορές νικητή θα διευθετηθούν σε βάση ‘all in run or not’ (αυτοί που δεν ξεκίνησαν θα θεωρηθεί ότι έχουν χάσει τα στοιχήματα).

Όλα τα στοιχήματα διευθετούνται σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη όπως ορίζεται από τους επίσημους διοργανωτές αγώνα και δε θα επηρεαστούν από επακόλουθους υποβιβασμούς ή ερωτήσεις.

Νικητές Main Heat (Supercross)

Όποιο οδηγοί ξεκίνησαν στο heat race θα θεωρούνται συμμετέχοντες για το main heat race, ανεξάρτητα από το αν προχωρήσοτν στο main heat ή όχι.

Pole Position

Ο νικητής θα είναι ο αναβάτης που επίσημα θα ξεκινήσει τον αγώνα από το pole position Οποιεσδήποτε επακόλουθες αλλαγές σε θέσεις εκκίνησης, δε θα μετρούν.

Head To Ηead Προκριματικά

Και οι δυο αναβάτες πρέπει να λάβουν μέρος στα προκριματικά, και τουλάχιστον ένας από αυτούς πρέπει να ολοκληρώσει έναν προκριματικό γύρο για να ισχύουν τα στοιχήματα.

Head To Ηead Αγώνα

Και οι δυο ποδηλάτες πρέπει να ξεκινήσουν για να ισχύουν τα στοιχήματα. Στην περίπτωση που και οι δυο αναβάτες δεν καταφέρουν να ολοκληρώσουν την κούρσα, ο αναβάτης που έχει ολοκληρώσει τους περισσότερους γύρους θα θεωρηθεί νικητής. Τα στοιχήματα θα θεωρούνται ως 'no action' αν και οι δύο αναβάτες έχουν συμπληρώσει τον ίδιο αριθμό γύρων. Μεταγενέστερες ποινές ή υποβιβασμοί δε θα επηρεάσουν την κατάταξη των στοιχημάτων.

Στοίχημα σε γκρουπ

Ο νικητής είναι ο αναβάτης που κατέλαβε την υψηλότερη θέση κατά τη στιγμή της απονομής των μεταλλίων. Αν όλοι οι αναβάτες στο γκρουπ δεν καταφέρουν να καταταχθούν τότε ο αναβάτης που έχει ολοκληρώσει τους περισσότερους γύρους θα θεωρηθεί νικητής. Αν δυο ή περισσότεροι αναβάτες αποσυρθούν στον ίδιο γύρο, όλοι οι αναβάτες στο γκρουπ δεν καταφέρουν να καταταχθούν, τότε θα ισχύουν κανόνες dead heat. Οι αναβάτες ομαδοποιούνται μόνο για τους σκοπούς του στοιχήματος. Παρακρατήσεις non-runner no-bet σύμφωνα με τον Κανόνα Tattersalls 4 (c) μπορεί να ισχύουν. Τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα αποτελέσματα του επίσημου διοργανωτή του αγώνα τη στιγμή απονομής των μεταλλίων.

Isle of Man TT

Όλα τα στοιχήματα στο Isle of Man TT θα διευθετούνται βάσει της επίσημης κατάταξης του Isle of Man TT κατά τη στιγμή της απονομής των μεταλλίων για την αντίστοιχη κούρσα, με τους επακόλουθους αποκλεισμούς να αγνοούνται.

Speedway

Στοίχημα Μεμονωμένης Συνάντησης

Στην περίπτωση ενός εγκαταλελειμμένου αγώνα όλα τα στοιχήματα θα είναι άκυρα, εκτός αν η διεξαγωγή του υπόλοιπου του αγώνα δε θα είχε επηρεάσει το αποτέλεσμα.

Στοίχημα Μεμονωμένης Σειράς

Και οι τέσσερις αναφερόμενοι αναβάτες πρέπει να ξεκινήσουν την προβλεπόμενη σειρά, διαφορετικά τα στοιχήματα είναι άκυρα.

Γενικός Κανόνας Αγώνων Ταχύτητας

Αν ένας οδηγός/αναβάτης συμμετάσχει σε προκριματικά, τότε θεωρείται ότι έχει συμμετάσχει στον αγώνα ανεξάρτητα από το αν ξεκίνησε τον αγώνα ή όχι.