pokercasino

Ποδόσφαιρο

Οποιοσδήποτε αγώνας που δεν έχει διεξαχθεί ή έχει αναβληθεί, θα αντιμετωπίζεται ως μη-συμμετέχων για σκοπούς διευθέτησης, εκτός αν μπορέσουμε να δημοσιοποιήσουμε εντός λογικού χρονικού διαστήματος - χρησιμοποιώντας δημοσίως διαθέσιμες πληροφορίες από τις διοργανώτριες αρχές - ότι ο αγώνας έχει προγραμματιστεί εκ νέου εντός τριών ημερών από την αρχική ώρα έναρξης, στην οποία περίπτωση το στοίχημα θα ισχύει.

Όσα στοιχήματα τοποθετούνται σε αγώνα που διακόπηκε πριν από την συμπλήρωση των 90 λεπτών θα ακυρώνονται, εκτός από τα στοιχήματα των οποίων το αποτέλεσμα έχει ήδη κριθεί. Για παράδειγμα - αν ένα παιχνίδι διακοπεί στο 5-2 ενώ μένουν ακόμα 10 λεπτά παιχνιδιού, το over 6.5 γκολ θα διευθετηθεί ως κερδισμένο και το under 7 γκολ θα διευθετηθεί ως χαμένο.

Όταν ένας αγώνας διεξάγεται σε γήπεδο διαφορετικό από το γήπεδο που είναι αναρτημένο, τότε όλα τα στοιχήματα θα συνεχίσουν να ισχύουν δεδομένου ότι η γηπεδούχος ομάδα θα συνεχίσει να ορίζεται ως γηπεδούχος. Αν η γηπεδούχος και φιλοξενούμενη ομάδα αντιστραφούν - δηλ. η φιλοξενούμενη είναι πλέον η γηπεδούχος - τότε τα στοιχήματα που τοποθετούνται στην αρχική ανάρτηση θα ακυρωθούν.

Αν οποιαδήποτε ομάδα ξεκινήσει έναν αγώνα 90 λεπτών με λιγότερους από 11 παίκτες, για οποιονδήποτε λόγο, όλα τα στοιχήματα σε αυτό τον αγώνα θα είναι άκυρα.

Στα ποδοσφαιρικά στοιχήματα σε εμάς θεωρείται δεδομένο ότι οι αγώνες διεξάγονται με κανονικό τρόπο, με 90 λεπτά παιχνιδιού σε δύο ημίχρονα των 45 λεπτών. Η εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αφορά τα φιλικά παιχνίδια, όπου όλες οι αγορές αγώνων διευθετούνται βάσει του πραγματικού αποτελέσματος μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ανεξάρτητα από το αν παίχτηκαν και τα 90 λεπτά. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τα στοιχήματα για ένα event, στην περίπτωση που βρούμε ότι δεν πραγματοποιήθηκε με τέτοιο 'κανονικό' τρόπο.

Η διευθέτηση θα καθοριστεί από τα επίσημα website του event ή του συνδέσμου. Όπου τα στοιχεία από τηλεοπτικές εικόνες, στιγμιότυπα οθόνης ή αναφορές αγώνα δείχνουν ότι το επίσημο site έχει κάνει λάθος, διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε διευθέτηση από εναλλακτικές πηγές. Το επίσημο αποτέλεσμα που ανακοινώνεται στο τέλος του event, θα χρησιμοποιείται για τη διευθέτηση των αποτελεσμάτων των στοιχημάτων.

Οι αποφάσεις που λαμβάνονται μετά τον αγώνα από τις διοργανώτριες αρχές δεν θα μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Τα αποτελέσματα θα ληφθούν μετά την ολοκλήρωση της κανονικής διάρκειας, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν καθυστερήσεις που προσθέτονται από τον διαιτητή. Η παράταση και η διαδικασία των πέναλτι θα εξαιρούνται, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.

Παράταση και διαδικασία πέναλτι

Όλα τα στοιχήματα βασίζονται στα αποτελέσματα της παράτασης και της διαδικασίας των πέναλτι μόνο. Το αποτέλεσμα στο τέλος της κανονικής διάρκειας (90 λεπτά και καθυστερήσεις) δεν μετρούν.

Στοίχημα νικητή διοργάνωσης

Ένα στοίχημα νικητή διοργάνωσης (outright) περιλαμβάνει την επιλογή ενός νικητή σε ένα τουρνουά, διοργάνωση, λίγκα ή event - είτε από την αρχή είτε σε οποιαδήποτε φάση του τουρνουά, της διοργάνωσης, της λίγκας ή του event - πριν από την ολοκλήρωση της διοργάνωσης, όπου τα αποτελέσματα δεν έχουν κριθεί ακόμα.

Δεν υπάρχουν επιστροφές σε non-starters για το στοίχημα νικητή διοργάνωσης και ο κανόνας Dead Heat θα ισχύει σε όλα τα στοιχήματα νικητή (δες παρακάτω).

Κανόνες Dead Heat

Σε περίπτωση που οι δύο τελευταίοι ανταγωνιστές ανακηρυχθούν νικητές (Dead Heat), ο αριθμός των θέσεων που πληρώνουν, που απομένουν μετά τη διευθέτηση των καθαρών νικητών, διαιρείται από τον αριθμό των παικτών που μοιράζονται αυτές τις θέσεις. 

Κανόνες σκόρερ

Τα στοιχήματα γίνονται δεκτά μόνο για τα 90 λεπτά παιχνιδιού.

Θα καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε να αναφέρονται αποδόσεις πρώτου/τελευταίου σκόρερ για όλους τους πιθανούς συμμετέχοντες. Ωστόσο, όσοι παίκτες δεν αναφέρθηκαν αρχικά θα μετρούν ως νικητές αν σκοράρουν το πρώτο/τελευταίο γκολ. Τα στοιχήματα σε παίκτες που δεν παίρνουν μέρος στον αγώνα θα ακυρώνονται, όπως και τα στοιχήματα στον πρώτο σκόρερ όταν η επιλογή μπαίνει μετά το σκοράρισμα του πρώτου γκολ. Όλοι οι παίκτες που παίρνουν μέρος σε έναν αγώνα θα θεωρούνται υποψήφιοι για στοιχήματα στον τελευταίο σκόρερ.

Επισημαίνεται ότι τα αυτογκόλ δεν μετρούν για τη διευθέτηση των στοιχημάτων.

Ειδικά μεταγραφών

Η νικήτρια επιλογή στις αγορές Ειδικά Μεταγραφών θα είναι ο σύλλογος στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο παίκτης τη στιγμή της λήξης της επόμενης μεταγραφικής περιόδου. Η ημερομηνία λήξης της σχετικής μεταγραφικής περιόδου θα θεωρείται αυτή του αρχικού συλλόγου που πουλά (για παράδειγμα αν ο σύλλογος που πουλά είναι η Manchester United, η λήξη της περιόδου θα συμβαδίζει με τη λήξη της αγγλικής μεταγραφικής περιόδου). Θα επιλέξουμε μια λίστα πιθανών συλλόγων κατά τη διακριτική μας ευχέρεια. Αν ο παίκτης μεταφερθεί σε ένα σύλλογο που δεν βρίσκεται στη λίστα, όλα τα στοιχήματα θα ισχύουν. Μπορούν να προστεθούν επιπλέον σύλλογοι μετά από αίτημα των πελατών.

Οι συμφωνίες δανεισμού δεν μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Τυχόν προσύμφωνα ή άλλες παρόμοιες συμφωνίες, που επιβεβαιώνουν ότι οι ενέργειες θα ολοκληρωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτήν που ορίζεται στην αγορά, δεν θα μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Αν ένας παίκτης δεν αλλάξει σύλλογο πριν τη λήξη της περιόδου μεταγραφών, όλα τα στοιχήματα θα ισχύουν.

Επόμενος μόνιμος προπονητής

Θα επιλέξουμε μια λίστα πιθανών νέων προπονητών κατά τη διακριτική μας ευχέρεια. Άλλες επιλογές θα είναι διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος. Σε περίπτωση που οριστεί ένας προπονητής που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα, όλα τα στοιχήματα θα ισχύουν. Οι υπηρεσιακοί και προσωρινοί προπονητές δεν θα μετρούν, εκτός αν συμπληρώσουν τουλάχιστον πέντε ανταγωνιστικά παιχνίδια (τρία για διεθνείς προπονητές) και επομένως θεωρηθούν μόνιμοι προπονητές. Σε περίπτωση που ένα club ορίσει διευθυντή ποδοσφαίρου, αυτό δεν θα μετρήσει στη διευθέτηση των αγορών μόνιμου προπονητή. Σε περίπτωση που ένα club αλλάξει τη δομή της προπονητικής του ομάδας και δεν καλέσει τον συγκεκριμένο προπονητή της πρώτης ομάδας, θα διευθετήσουμε την αγορά με βάση αυτόν που είναι υπεύθυνος για την επιλογή της πρώτης ομάδας.

Head-to-Heads και 3πλή επιλογή

Πρόκειται για το αθλητικό στοίχημα σε μια από τις βασικότερες μορφές του και σου ζητά να τοποθετήσεις στοίχημα σε αυτόν που θεωρείς ότι θα κερδίσει, θα χάσει ή θα φέρει ισοπαλία στο ποδόσφαιρο. Αν ένας ή περισσότεροι συμμετέχοντες δεν ξεκινήσουν, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα. Τουλάχιστον ένας συμμετέχων πρέπει να ολοκληρώσει το event, διαφορετικά το στοίχημα θα θεωρείται άκυρο. Αν όλοι οι συμμετέχοντες ακυρωθούν ή αποκλειστούν με άλλο τρόπο, τα στοιχήματα είναι άκυρα. Αν και οι δύο συμμετέχοντες σε ένα head-to-head φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα, και δεν προσφέρονται αποδόσεις ισοπαλίας, τα στοιχήματα θα ακυρωθούν. Σε περιπτώσεις με τρεις ή περισσότερους συμμετέχοντες, όπου δύο ή περισσότεροι συμμετέχοντες φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα, τότε ισχύει ο κανόνας Dead Heat.

Αγορές over/under

Αν το συνολικό ποσό των γκολ/πόντων κ.λπ. είναι ακριβώς ίσο με τη γραμμή που αναφέρεται και δεν αναφέρεται νικητήρια γραμμή, τα στοιχήματα θα ακυρωθούν.

Αγορές χάντικαπ

Αν τα σκορ είναι ισόπαλα αφού έχει ληφθεί υπόψη το χάντικαπ και δεν προσφέρονται αποδόσεις για ισοπαλία χάντικαπ, τότε τα στοιχήματα θα ακυρωθούν.

Κάρτες

Για όλες τις αγορές που σχετίζονται με κάρτες, ισχύουν οι παρακάτω κανόνες:

  • Μια κίτρινη κάρτα μετράει ως μία κάρτα
  • Μια κόκκινη κάρτα μετράει ως δύο κάρτες
  • Οι δεύτερες κίτρινες κάρτες δεν λαμβάνονται υπόψη, επομένως μπορούν να απονεμηθούν το μέγιστο τρεις κάρτες ανά παίκτη

Όλες οι αγορές που σχετίζονται με κάρτες είναι για 90 λεπτά μόνο, επομένως όσες κάρτες δοθούν στην παράταση δεν μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Οι κάρτες που ακυρώνονται από τον διαιτητή κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι κάρτες που δίνονται σε υπαλλήλους εκτός των παικτών ή σε μη ενεργούς παίκτες και οι κάρτες που δίνονται πριν την έναρξη ή μετά το τελικό σφύριγμα δεν μετρούν. Οι κάρτες που δίνονται κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου μετρούν για τις αγορές δεύτερου ημιχρόνου ή για τις αγορές πλήρους χρόνου.

Αν οι πρώτες κάρτες που δίνονται περιλαμβάνουν δύο ή περισσότερους παίκτες από διαφορετικές ομάδες που παίρνουν κάρτα/αποβάλλονται για το ίδιο συμβάν, τα στοιχήματα στην αγορά ‘Πρώτη κίτρινη κάρτα/κόκκινη κάρτα’ θα ακυρωθούν. Τα στοιχήματα σε παίκτες που θα δεχτούν κάρτα ή θα αποκλειστούν χάνονται αν ο παίκτης δεν πάρει μέρος στον αγώνα.

Στοίχημα κόρνερ

Τα κόρνερ που δίνονται αλλά δεν εκτελούνται, δεν θα μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Για παράδειγμα, ένα κόρνερ που δίνεται αλλά δεν εκτελείται πριν να σφυρίξει ο διαιτητής τη λήξη, δεν θα μετρά. Αν ένας διαιτητής δώσει εντολή να εκτελεστεί ξανά ένα κόρνερ, αυτό θα μετρήσει μόνο μία φορά.

Τα κόρνερ που δίνονται στην παράταση, δεν μετρούν για σκοπούς διευθέτησης.

Ασιατικό χάντικαπ

Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τύποι ασιατικού χάντικαπ:

Whole Ball (π.χ. Ομάδα A -0, Ομάδα A -1, Ομάδα A -2)

Αυτά γράφονται ως ολόκληροι αριθμοί και το χάντικαπ εφαρμόζεται στο αποτέλεσμα στο τέλος του αγώνα. Σε περίπτωση ισοπαλίας χάντικαπ εδώ, εφαρμόζονται οι κανόνες push (ισοπαλίας) και όλα τα πονταρίσματα επιστρέφονται.

Half Ball (π.χ. Ομάδα A -0.5, Ομάδα A -1.5, Ομάδα A -2.5)

Αυτός ο τύπος ασιατικού χάντικαπ δεν προσφέρει δυνατότητα για push και γράφεται με μισούς αριθμούς. Το χάντικαπ προστίθεται στο αποτέλεσμα στο τέλος του αγώνα.

Split Ball (π.χ. Ομάδα A -0 & -0.5, Ομάδα A -0.5 & -1.0, Ομάδα A -1.0 & -1.5)

Με αυτόν τον τύπο ασιατικού χάντικαπ, το ποντάρισμά σου χωρίζεται ισάξια ανάμεσα στο χάντικαπ whole ball και στο χάντικαπ half ball. Το μισό σου ποντάρισμα θα πάει στο χάντικαπ whole ball και το άλλο μισό στο half ball. Σε περίπτωση ισοπαλίας χάντικαπ σε οποιοδήποτε κομμάτι του πονταρίσματός σου, εφαρμόζονται οι κανόνες push (ισοπαλίας) για αυτό το κομμάτι του πονταρίσματος.

Αθροιστικές αγορές

Το αθροιστικό ακριβές σκορ και το αθροιστικό handicap διευθετούνται με βάση το συνδυασμένο σκορ στο πρώτο και το δεύτερο σκέλος ενός αγώνα κυπέλλου. Για λόγους διευθέτησης, οι καθυστερήσεις και τα γκολ της φιλοξενούμενης ομάδας δεν επηρεάζουν το αθροιστικό σκορ. Για παράδειγμα: αν η Μπάγιερν Μονάχου παίξει με τη Γιουβέντους έναν αγώνα δύο σκελών και το πρώτο σκέλος λήξει 1-0 υπέρ της Μπάγιερν Μονάχους (με τη Μπάγιερν Μονάχους να είναι γηπεδούχος στο πρώτο σκέλος), ενώ το δεύτερο σκέλος λήξει 2-1 υπέρ της Γιουβέντους (με τη Γιουβέντους να είναι γηπεδούχος στο δεύτερο σκέλος), το αθροιστικό σκορ του αγώνα θα είναι 2-2. Σε αυτή την περίπτωση ένα στοίχημα στη Γιουβέντους +1 γκολ θα κέρδισε, γιατί το handicap προστίθεται στο αθροιστικό σκορ και καθορίζει το αθροιστικό σκορ του handicap. Επίσης, το 2-2 θα ήταν ένα κερδοφόρο αθροιστικό ακριβές σκορ σε αυτή την περίπτωση.

Head to Head σκόρερ

Και οι δυο παίκτες πρέπει να ξεκινήσουν για να ισχύουν τα στοιχήματα. Αν ένας από τους δύο δεν ξεκινήσει, τότε θα ακυρωθούν όλα τα στοιχήματα. Σε αγορές 2πλής επιλογής όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται αν το αποτέλεσμα είναι ισοπαλία.

Ειδικά στοιχήματα παίκτη αγώνα

Ο ονομαζόμενος παίκτης πρέπει να παίξει κάποιον ρόλο στον αγώνα για να ισχύει το στοίχημα. Αν ο παίκτης δεν παίξει κάποιον ρόλο, τότε θα ακυρωθούν όλα τα στοιχήματα. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Ο παίκτης να σκοράρει με κεφαλιά
  • Ο παίκτης να σκοράρει με πέναλτι
  • Ο παίκτης να χτυπήσει δοκάρι
  • Ο παίκτης να πάρει κάρτα
  • Ο παίκτης να σκοράρει εκτός περιοχής

Συνολικές πάσες παίκτη

Μια πάσα ορίζεται ως κάθε σκόπιμη μπαλιά που πραγματοποιείται από έναν παίκτη σε άλλον. Οι πάσες περιλαμβάνουν πάσες μεταξύ παικτών, ελεύθερα λακτίσματα από τον τερματοφύλακα, κόρνερ και ελεύθερα λακτίσματα που παίζονται ως πάσες, αλλά αποκλείουν σέντρες, ρίψεις από τον τερματοφύλακα και πλάγια. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν βρίσκεται στην αρχική σύνθεση. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά τάκλιν παίκτη

Ένα τάκλιν ορίζεται ως το σημείο όπου ένας παίκτης έρχεται σε επαφή με τη μπάλα σε μια πρόκληση στο έδαφος και όπου παίρνει με επιτυχία την μπάλα από τον παίκτη που την είχε στην κατοχή του. Ο παίκτης που έχει δεχτεί το τάκλιν πρέπει να έχει ξεκάθαρα στην κατοχή του την μπάλα πριν γίνει το τάκλιν για να μετρήσει. Όταν ένας παίκτης κόβει μια πάσα αυτό δεν υπολογίζεται ως τάκλιν, αλλά ως κόψιμο. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά σουτ παίκτη

Ένα σουτ ορίζεται ως κάθε ξεκάθαρη προσπάθεια ενός παίκτη να σκοράρει στο αντίπαλο τέρμα, συμπεριλαμβανομένων όλων των προσπαθειών που θεωρούνται στον στόχο, εκτός στόχου ή αποκρουσμένες. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά σουτ παίκτη στον στόχο

Ο όρος 'σουτ στον στόχο' ορίζεται ως κάθε προσπάθεια για γκολ που:

  • Καταλήγει στα δίχτυα ανεξάρτητα από την πρόθεση.
  • Είναι μια ξεκάθαρη προσπάθεια για γκολ που θα είχε καταλήξει στα δίχτυα αλλά αποκρούστηκε από τον τερματοφύλακα ή που σταμάτησε ένας παίκτης που ήταν ο τελευταίος, με τον τερματοφύλακα να μην έχει καμία πιθανότητα να αποτρέψει το γκολ (απόκρουση τελευταίας γραμμής).

Τα σουτ που χτυπάνε απευθείας στο δοκάρι της εστίας δεν θα μετρούν ως σουτ στον στόχο, εκτός αν η μπάλα καταλήξει στη συνέχεια στο δίχτυα, έχοντας ως αποτέλεσμα ένα γκολ.

Τα σουτ που αποκρούονται από έναν άλλο παίκτη, ο οποίος δεν είναι ο τελευταίος, δεν θα μετρούν ως σουτ στον στόχο.

Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά σουτ παίκτη εκτός περιοχής

Ένα σουτ εκτός περιοχής ορίζεται ως κάθε σουτ όπου η θέση της μπάλας βρίσκεται έξω από την περιοχή του πέναλτι όταν πραγματοποιείται το σουτ. Κάθε γεγονός που συμβαίνει πάνω σε μια γραμμή θα θεωρείται ότι είναι εντός αυτής της περιοχής. Για παράδειγμα, ένα σουτ που πραγματοποιείται στη γραμμή της περιοχής του πέναλτι θα μετράει ως εντός περιοχής. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικές σέντρες παίκτη

Η σέντρα ορίζεται ως κάθε σκόπιμη μπαλιά που πραγματοποιείται από μια ευρεία θέση και που σκοπεύει να φτάσει σε έναν συμπαίκτη σε μια συγκεκριμένη περιοχή μπροστά από το τέρμα. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά offside παίκτη

Ένα offside απονέμεται στον παίκτη που θεωρείται ότι βρίσκεται σε θέση offside όπου απονέμεται ένα ελεύθερο λάκτισμα. Αν δύο ή περισσότεροι παίκτες βρίσκονται σε offside όταν πραγματοποιείται η πάσα, το offside απονέμεται στον παίκτη που θεωρείται ότι είναι πιο ενεργός και προσπαθεί να πάρει τη μπάλα. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά γκολ παίκτη εντός περιοχής

Ένα γκολ εντός περιοχής ορίζεται ως κάθε γκολ που απονέμεται σε έναν παίκτη όπου η θέση της μπάλας όταν πραγματοποιείται το σουτ βρίσκεται μέσα στην περιοχή του πέναλτι. Κάθε σουτ που πραγματοποιείται στη γραμμή της περιοχής του πέναλτι θα μετράει ως εντός περιοχής. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Συνολικά γκολ παίκτη εκτός περιοχής

Ένα γκολ εκτός περιοχής ορίζεται ως κάθε γκολ που απονέμεται σε έναν παίκτη όπου η θέση της μπάλας όταν πραγματοποιείται το σουτ βρίσκεται έξω από την περιοχή του πέναλτι. Κάθε σουτ που πραγματοποιείται στη γραμμή της περιοχής του πέναλτι θα θεωρείται ως εντός περιοχής και συνεπώς δεν θα μετράει. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Σουτ παίκτη στο δοκάρι

Οποιαδήποτε προσπάθεια για γκολ που χτυπά το δοκάρι της εστίας θα μετράει σε αυτήν την αγορά, με εξαίρεση εκείνες που χτύπησαν το δοκάρι της εστίας πριν μπουν στα δίχτυα και συνεπώς μετράνε ως γκολ. Οποιοδήποτε σουτ που χτυπά το δοκάρι πολλές φορές (π.χ. οριζόντιο δοκάρι και αριστερό δοκάρι) θα μετράει ως σουτ που χτυπά το δοκάρι μια φορά. Το χτύπημα του δοκαριού θα μετράει μόνο για την επιτιθέμενη ομάδα (και συνεπώς για τον παίκτη που πραγματοποίησε την τελευταία ενέργεια), ακόμη και όταν η μπάλα χτυπήσει το δοκάρι προερχόμενη από πάσα της άμυνας. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν αν ο παίκτης δεν παίξει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Όλα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που παρέχονται από την Opta.

Δυάδα σκόρερ οποιασδήποτε στιγμής

Και οι δύο παίκτες πρέπει να ξεκινήσουν για να ισχύουν τα στοιχήματα. Αν ένας από τους δύο δεν ξεκινήσει, τότε θα ακυρωθούν όλα τα στοιχήματα.

Αγορές χρονικών περιόδων

Σε κάποιους αγώνες προσφέρουμε αγορές με βάση κάποια γεγονότα που προκύπτουν σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. π.χ. Περίοδος του πρώτου γκολ Για λόγους σαφήνειας, το πρώτο λεπτό του παιχνιδιού είναι από 00:00 έως 00:59, το ενδέκατο λεπτό είναι από 10:00 έως 10:59 κλπ. Για να κερδηθεί ένα στοίχημα που έχει τοποθετηθεί στο σκοράρισμα ενός γκολ μεταξύ του 21ου και του 30 λεπτού, το γκολ πρέπει να μπει μεταξύ 20:00 και 29:59 σύμφωνα με το χρονόμετρο του αγώνα.

Πρώτος σκόρερ ομάδας

Μετρούν τα γκολ που έχουν επιτευχθεί στα 90 λεπτά και την παράταση. Τα γκολ κατά τη διαδικασία των πέναλτι δεν μετρούν. Ισχύουν οι κανόνες dead heat.

Συνολικά διοργάνωσης

Συνολικές κάρτες διοργάνωσης - Ο μέγιστος αριθμός καρτών για κάθε παίκτη ανά αγώνα είναι μια κίτρινη και μια κόκκινη. Οι κάρτες που δίνονται στην παράταση δεν μετρούν. Υπολογίζονται μόνο οι παίκτες που βρίσκονται στον αγωνιστικό χώρο (π.χ. αν δοθεί κάρτα σε έναν προπονητή ή αναπληρωματικό παίκτη που βρίσκεται στον πάγκο, δεν θα μετρήσει για αυτές τις αγορές).

Συνολικά γκολ διοργάνωσης, Συνολικά γκολ ομάδας, Ομάδα με το υψηλότερο σκορ - Για αγορές που ισχύουν σε ολόκληρη τη διοργάνωση, θα μετρούν τα γκολ που έχουν επιτευχθεί μέσα στα 90 λεπτά ή στην παράταση. Για αγορές που αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο σετ αγώνων σε μια δεδομένη ημερομηνία(ες). θα μετρούν μόνο τα γκολ που έχουν επιτευχθεί μέσα στα 90 λεπτά. Τα γκολ κατά τη διαδικασία των πέναλτι δεν μετρούν. Αν ένα παιχνίδι αναβληθεί, τα Συνολικά Γκολ (για ένα γκρουπ παιχνιδιών σε μια δεδομένη ημερομηνία(ες)) θα ακυρώνονται.

Εύστοχα/χαμένα πέναλτι διοργάνωσης - Υπολογίζονται τα πέναλτι που εκτελούνται στα 90 λεπτά, στην παράταση και στη διαδικασία των πέναλτι. Αν η εκτέλεση ενός πέναλτι επαναληφθεί, το προηγούμενο μη έγκυρο πέναλτι δεν μετρά.

Δυάδα νικητή διοργάνωσης και πρώτου σκόρερ

Η αγορά πρώτου σκόρερ θα διευθετηθεί στον παίκτη που έχει σκοράρει τα περισσότερα γκολ και όχι στον παίκτη που έχει κερδίσει το Χρυσό Παπούτσι. Συνεπώς, ισχύουν οι κανόνες Dead Heat. Για τον πρώτο σκόρερ της διοργάνωσης, περιλαμβάνονται τα γκολ στην παράταση, ωστόσο τα γκολ που έχουν μπει στα πέναλτι δεν συμπεριλαμβάνονται.

Παίκτης του τουρνουά

Αυτή η αγορά διευθετείται στον νικητή του βραβείου Παίκτης της Διοργάνωσης (ο καλύτερος παίκτης της διοργάνωσης όπως ανακοινώνεται από τη διοργανώτρια αρχή).

Αφαίρεση πόντων

Σε περίπτωση αφαίρεσης πόντων, ή αν μια ομάδα διακόψει τις δραστηριότητές της, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τα στοιχήματα για τις ομάδες που επηρεάζονται από την εν λόγω αφαίρεση πόντων. Η απόφασή μας θα είναι οριστική σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ευρωπαϊκό χάντικαπ

Αν τα σκορ είναι ισόπαλα αφού έχει ληφθεί υπόψη το χάντικαπ, η νικήτρια επιλογή θα είναι η ισοπαλία χάντικαπ. Αν δεν προσφέρονται αποδόσεις για ισοπαλία χάντικαπ, τα στοιχήματα θα είναι άκυρα.

Καλύτερος παίκτης του αγώνα

Τα στοιχήματα θα διευθετούνται βάσει του αποτελέσματος που ανακοινώνεται από τη διοργανώτρια αρχή (π.χ. η FIFA για τους αγώνες του Μουντιάλ). Οι παίκτες που παίρνουν μέρος στον αγώνα θα θεωρούνται ‘συμμετέχοντες’. Τα στοιχήματα σε παίκτες που δεν λαμβάνουν μέρος στον αγώνα θα ακυρώνονται. Σε περίπτωση που το έπαθλο δοθεί σε περισσότερους από έναν παίκτη, θα εφαρμόζονται οι κανόνες dead heat. Οι τιμές θα είναι διαθέσιμες μετά από αίτημα για τους παίκτες που δεν αναφέρονται. Ένας παίκτης που δεν αναφέρεται, θα μετρά ως νικητής αν λάβει το έπαθλο καλύτερου παίκτη του αγώνα.

Αναμενόμενα γκολ

Τα στοιχήματα θα διευθετούνται με βάση τη στατιστική απόδοση μιας ομάδας αντί των γκολ. Θα ανατίθεται μια αξία γκολ στα κόρνερ, τα σουτ στον στόχο (όπως ορίζεται από την Opta) και τις κάρτες και ο ‘νικητής’ θα είναι η ομάδα με το μεγαλύτερο σκορ. Οι αξίες έχουν ως εξής:

  • Σουτ στον στόχο = 0,2 ενός γκολ
  • Κόρνερ = 0,15 ενός γκολ
  • Κίτρινη κάρτα = -0,1 ενός γκολ
  • Κόκκινη κάρτα = -0,25 ενός γκολ

Για παράδειγμα: ένας υποθετικός αγώνας ανάμεσα στην Ομάδα A και την Ομάδα B με εφαρμογή των σχετικών στατιστικών αγώνα θα τελείωνε ως εξής:

  Ομάδα A Ομάδα B
Σουτ στον στόχο 5 3
Κόρνερ 4 1
Κίτρινες κάρτες 3 1
Κόκκινες κάρτες 0 0
Αναμενόμενα γκολ 1,3 0,65

Σε αυτό το παράδειγμα, η Ομάδα A θα θεωρηθεί νικητής ανεξάρτητα από το πραγματικό αποτέλεσμα του αγώνα.

Σημείωση: Αν δοθεί κόκκινη κάρτα ως αποτέλεσμα δεύτερης κίτρινης κάρτας, θα μετρήσει ως κόκκινη κάρτα μόνο, δηλαδή ως -0,25 ενός γκολ, επομένως το μέγιστο που θα αφαιρεθεί από το σκορ της ομάδας εξαιτίας ενός μόνο παίκτη είναι -0,35 (όσο η πρώτη κίτρινη κάρτα συν την κόκκινη). Μόνο οι κάρτες που δίνονται κατά τη διάρκεια του πρώτου ή του δεύτερου ημιχρόνου του αγώνα (συμπεριλαμβανομένων των καθυστερήσεων) θα μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Οι κάρτες που δίνονται μετά το σφύριγμα της λήξης εξαιρούνται. Οι κάρτες που δίνονται σε μη παίκτες, όπως προπονητές, εξαιρούνται. Οι κάρτες που ανακαλούνται δεν θα επηρεάζουν τη διευθέτηση της αγοράς.

Μόνο τα κόρνερ που εκτελούνται πριν από το σφύριγμα της λήξης του αγώνα θα μετρούν για σκοπούς διευθέτησης. Τα κόρνερ που δίνονται πριν το σφύριγμα της λήξης, αλλά δεν εκτελούνται, εξαιρούνται. 

Όλα τα αποτελέσματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα τελικά στατιστικά αγώνα, όπως περιγράφεται στα επίσημα στοιχεία της Opta.

Απόδοση παίκτη X

Τα στοιχήματα απόδοσης παίκτη X διευθετούνται με βάση την στατιστική απόδοση ενός παίκτη σε έναν συγκεκριμένο αγώνα.

Δίνεται μια αξία γκολ σε ασίστ παίκτη, σουτ στον στόχο και κάρτες και 'νικητής' θεωρείται ο παίκτης με την υψηλότερη βαθμολογία μετά το τελικό σφύριγμα (εξαιρείται η παράταση).

Οι αξίες γκολ έχουν ως εξής:

  • Ασίστ παίκτη = 0,4 ενός γκολ
  • Σουτ στον στόχο = 0,2 ενός γκολ
  • Κίτρινη κάρτα = -0,1 ενός γκολ
  • Κόκκινη κάρτα = -0,25 ενός γκολ

Αν ο παίκτης δεν ξεκινήσει, τότε η επιλογή θα είναι άκυρη. Όλα τα αποτελέσματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα τελικά στατιστικά αγώνα, όπως περιγράφεται στα επίσημα στοιχεία της Opta.

Παίκτης να έχει μεγαλύτερο σκορ από την αντίπαλη ομάδα

Αυτό είναι ένα στοίχημα για το ποιος θα πετύχει περισσότερα γκολ στον αγώνα μεταξύ του επιλεγμένου παίκτη και της αντίπαλης ομάδας. Αν ο επιλεγμένος παίκτης δεν συμμετάσχει στον αγώνα, τα στοιχήματα σε αυτόν τον παίκτη θα ακυρωθούν. Αν ο παίκτης παίξει κάποιο ρόλο στον αγώνα, τα στοιχήματα θα ισχύουν. Σε περίπτωση ισοπαλίας, όπου ο επιλεγμένος παίκτης πετυχαίνει τον ίδιο αριθμό γκολ με τους αντιπάλους, τα στοιχήματα διευθετούνται ως χαμένα.

Αίτημα στοιχήματος

Όλα τα αποτελέσματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα τελικά στατιστικά αγώνα, όπως περιγράφεται στα επίσημα στοιχεία της Opta.

Για τους πόντους από κάρτες, δίνουμε πόντους για κόκκινες και κίτρινες κάρτες και σε αφήνουμε να στοιχηματίσεις για το πόσοι πόντοι πιστεύεις ότι θα υπάρξουν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Μια κίτρινη κάρτα κερδίζει 10 πόντους και μια κόκκινη κάρτα κερδίζει 25 πόντους. Αν ένας παίκτης λάβει 2 κίτρινες κάρτες και στη συνέχεια μία κόκκινη, θα λάβει συνολικά 35 πόντους από κάρτες. Η παράταση δεν μετράει για το σύνολο, ούτε και οι κάρτες που εμφανίζονται μετά το τελικό σφύριγμα. Μόνο οι κάρτες που δέχονται οι παίκτες που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή στο γήπεδο θα μετρούν. Οι κάρτες που δέχονται οι προπονητές, οι παίκτες που έχουν ήδη γίνει αλλαγή ή οι αλλαγές που δεν έχουν ακόμα χρησιμοποιηθεί δεν μετρούν στο σύνολο.

Για τα στοιχήματα κόρνερ, θα μετρούν μόνο τα κόρνερ που εκτελούνται. Τα κόρνερ που απονέμονται αλλά δεν εκτελούνται, δεν θα μετρούν για σκοπούς διευθέτησης.

Αν ο παίκτης δεν παίξει κάποιον ρόλο στον αγώνα, τότε η επιλογή θα είναι άκυρη.

Ορισμοί

  • Ασίστ παίκτη

Η ασίστ παίκτη ορίζεται ως η τελική επαφή (πάσα, πάσα-σουτ ή οποιαδήποτε άλλη επαφή) που οδηγεί τον αποδέκτη της μπάλας να σκοράρει ένα γκολ. Αν η τελική επαφή εκτραπεί από έναν παίκτη της αντίπαλης ομάδας, ο παίκτης που ξεκίνησε την προσπάθεια παίρνει μια ασίστ παίκτη μόνο αν ο αποδέκτης ήταν πιθανό να πάρει τη μπάλα αν δεν είχε γίνει η εκτροπή.

Τα αυτογκόλ, τα απευθείας φάουλ, τα απευθείας γκολ από κόρνερ και τα πέναλτι δεν θα μετρούν ως ασίστ παικτών.

Όλα τα αποτελέσματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα τελικά στατιστικά αγώνα, όπως περιγράφεται στα επίσημα στοιχεία της Opta.